ଭାଲୁ ପ୍ରେମ ଭାଲୁ ପ୍ରେମ
ବୁଝିବା ଲୋକ ସହଜେ ବୁଝିବ ନବୁଝିବାକୁ କିଏ ବୁଝେଇବ ଏତ ସଂସାରର ନିୟମ ବାପା ବୁଢ଼ା ହେଲେ ନିଜେ ବାପା ହେଲେ ... ବୁଝିବା ଲୋକ ସହଜେ ବୁଝିବ ନବୁଝିବାକୁ କିଏ ବୁଝେଇବ ଏତ ସଂସାରର ନିୟମ ବାପା ବୁଢ଼ା ହେ...
ମଣିଷ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ଶୁଦ୍ଧ ବାୟୁ ଆଉ ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ସେଇତକ ନଷ୍ଟ କରିଦେଇ ଆମେ ନିଜେ ଡାକିଆଣୁ ନିଜ କା... ମଣିଷ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଆବଶ୍ୟକ ଶୁଦ୍ଧ ବାୟୁ ଆଉ ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ସେଇତକ ନଷ୍ଟ କରିଦେଇ ଆମେ ...
ସରକାର ଙ୍କ କଥାକୁ ଆମେ ସବୁ ମାନିବା ପରିବାର ସହ ମାତ୍ର ସରକାର ଙ୍କ କଥାକୁ ଆମେ ସବୁ ମାନିବା ପରିବାର ସହ ମାତ୍ର
ଆଜିଠାରୁ ସେହି ମନ ସେହି ହାତ ଦୁନିଆଁ ହାଟରେ ହଜିଗଲା ଅସହାୟକୁ ମୋ ସାହାୟ ହାତ ସବୁଦିନ ଦଇ ବତ। ନେଲା। ।। ଆଜିଠାରୁ ସେହି ମନ ସେହି ହାତ ଦୁନିଆଁ ହାଟରେ ହଜିଗଲା ଅସହାୟକୁ ମୋ ସାହାୟ ହାତ ସବୁଦିନ ଦଇ ବ...